7 תשובות
לדעתי עדיף לך ללכת לטיפול
אנונימית
מחזקת את מה שכתבו למעלה טיפול זה האפשרות הכי טובה
תעסיקי את עצמך במשהו כשזה קורה
נגיד במקום ללכת לאכול תציירי, תצאי עם הכלב, לכי תהיי עם המשפחה וכאלה
זה מה שהייתי עושה
אנונימית
באופן כללי טיפול, אבל גם זה יכול לעזור:
אם את אוכלת כדי למלא איזה מקום רגשי, תחליפי את האוכל במשהו אחר שיגרום לך להתמודד עם המשבר הזה: כל פעם שאת אוכלת ומרגישה שאת עומדת להתחיל בהתקף פשוט תעזבי את זה תסיחי את עצמך במשהו אחר למשל תצאי להליכה, תשמעי מוזיקה ותתחילי לרקוד, תציירי, כל דבר אקטיבי שאת תאהבי
ותימנעי מאוכל מטרגר ספציפי שאת תמיד לא יכולה לשלוט על עצמך כשאת אוכלת אותו, או תנסי לפחות לשלב אותו בארוחות מאוזנות ומשביעות שיספקו אותך
מזדהה עם מצבך
אנונימית
אני בדומה למצב שלך
מצטרפת לשאלה
זה פשוט קשה שאתה רוצה משהו קטן ואז עוד משהו קטן ועוד ואז אתה מצטער על זה.
מקווה שתהיי בסדר❤
אנונימית
אני כמוךך במצב הרבה יןתר גרוע כל יום אוכלת אלפי קלוריות מרגישה נורא לא יכולה לזוז לא מתפקדת