16 תשובות
כי ככה בא להם וכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הכסף והזמן שלו
שואל השאלה:
כסף זה לא הדבר היחיד שדיברתי עליו
אנונימי
כי מה אכפת לך
אתה מדבר כאילו על מסעדות יקרות וכזה?
טוב אניוויז שכל אחד יחיה את חייו איך שמתחשק לו וזה נתון לשיקול דעתו האישית
שואל השאלה:
על תאוות ושטויות
אנונימי
ומה בעל ערך בלהיות בסטיפס ב4 בבוקר ידידי?
כי החיים הם קצרים ויש אנשים שלא רוצים סתם לבזבז את הזמן שלהם בלחסוך כסף, רוצים לצבור כמה שיותר חוויות
שואל השאלה:
גם חוויות יכולות להיות בעלות ערך למה לבזבז את הזמן הקצר הזה על חוויות חסרות ערך ונשנות מהיגררות חברתית רק כדי לסמן וי על החיים? מה בסופו של דבר משיגים מזה?
אנונימי
יצר הרע
אנונימי
כי זה איך שאנשים רוצים לחוות את החיים שלהם מה אתה רוצה, כל אחד יכול לחוות את החיים שלא איך שהוא רוצה
שואל השאלה:
אבל זה שורט לי את המוח, לחשוב על זה ש1000 אנשים היו באותו מועדון וכולם חוו פשוט את אותה חוויה וכולם רצים לספר לחברים שלהם את אותה חוויה ובעצם אף אחד לא חווה כלום שיחודי רק לו, והוא ככה מעביר את החיים שלו עם עוד כמה מיליוני אנשים שלא חוו כלום לעצמם עם ערך בלעדי כלשהו ורק ממשיכים להיגרר בזרם ומחליפים אותם למחרת במועדון עוד 1000 אנשים כאלה..ככה לנצח...בלופים..שורט לי את המוח לחשוב על זה שבעיניהם זאת משמעות
אנונימי
ומה חשוב בחיים?
אנונימית
שואל השאלה:
כל מה שההפך ממה שלא חשוב
אנונימי
^אז אתה בעצם אומר שזה כן חשוב לריב?
אנונימית
שואל השאלה:
איך הגדרת מריבות כדבר חשוב או לא חשוב? אבל מריבות במידה מסויימת זה כן דבר חשוב, מריבות זה בין הדברים החשובים במערכות יחסים שחושפים את הרובד הפנימי שלהן ויש להם יתרונות חשובים אם השניים יודעים כיצד להתמודד איתם ולא להיפרד מכל שטות זה בונה ומחזק צדדים חדשים במערכות יחסים, מריבות זה חשוב כשצריך
אנונימי
כן, מסכימה, בעיקר לקנות ולצרוח
אבל אנשים עושים מה שהם רוצים