26 תשובות
זה באמת שטויות אבל כן צריך להתחיל מאיפשהו
אנונימית
ענית לעצמך בקטע של ההורים.
בסופו של יום, כל התוכניות, כל העולם, מלא בסיפורי אהבה, אז מה הפלא שילדים יחפשו את זה בחיים שלהם?
אז כן, יש קטעים, יש חברות, יש זימה לפעמים, וזה נובע מאי-התערבות של ההורים, אבל אלו החיים, סה לה וי.
בסופו של יום, כל התוכניות, כל העולם, מלא בסיפורי אהבה, אז מה הפלא שילדים יחפשו את זה בחיים שלהם?
אז כן, יש קטעים, יש חברות, יש זימה לפעמים, וזה נובע מאי-התערבות של ההורים, אבל אלו החיים, סה לה וי.
שואל השאלה:
זה כלכך מיותר כל העניין הזה. כל הפגיעה הייתה יכולה להיחסך אם הם רק היו משתמשים בהיגיון
זה כלכך מיותר כל העניין הזה. כל הפגיעה הייתה יכולה להיחסך אם הם רק היו משתמשים בהיגיון
אנונימי
שואל השאלה:
אבא של כולם
אני גבר, ואני מבין שלא כולם כאלה :) אבל כל ההוא משחק בי באמת מעצבן. זה או כן או לא, מודה שזה נורא כיף שיש מתח בין שני אנשים חחח אבל לא בגיל כזה ולא בכוונה של "לפגוע" או "משחק"
לגמרי הצגה. רק לא מבין איפה ההורים בסיפור הזה.
אבא של כולם
אני גבר, ואני מבין שלא כולם כאלה :) אבל כל ההוא משחק בי באמת מעצבן. זה או כן או לא, מודה שזה נורא כיף שיש מתח בין שני אנשים חחח אבל לא בגיל כזה ולא בכוונה של "לפגוע" או "משחק"
לגמרי הצגה. רק לא מבין איפה ההורים בסיפור הזה.
אנונימי
כי זה בדיוק הגיל שמתחילים להתנסות, יש לי גם חברות שזה מתלוננות על זה אבל ככה זה הם צריכים להתנסות טיפה לפני ואז להגיע למערכות יחסים רציניות אחרי שהם מבינית טיפה
שמעו זה לא נורא דוגרי תנו להם להנות זה חלק מלהיות מתבגר שגודלים צוחקים על זה בסוף
אנונימית
תן להם להנות תן להם להיפגע בסוף הם יבינו כמה שזה נורא
אנונימית
אני בגיל הזה
פשוט גיל דפוק
פשוט גיל דפוק
אנונימית
אני מניחה שזה קורה מתוך סקרנות ולרוב בגילאים כאלה מתנסים בכמה שאפשר בין אם בדברים פחות טובים ובין אם יותר.
עצם ההתכתבות נהיה כל כך משמעותי והודעות מסויימות שאדם שולח לשני כל כך משפיעות עלינו כי ככה החברה קבעה וברוב הזמן זה עצוב בטירוף.
עצם ההתכתבות נהיה כל כך משמעותי והודעות מסויימות שאדם שולח לשני כל כך משפיעות עלינו כי ככה החברה קבעה וברוב הזמן זה עצוב בטירוף.
כי הם חבורה של בטות שלא יודעים לשלוט על עצמם ומבזבזים את הזמן במקום אשכרה ללמוד ולהשתפר כל יום. stay alpha bro.
אתה צודק...
לפי דעתי גיל 18/19+ אפילו 20+ להכיר לזוגיות
וזה בפנים מול פנים ולא באינסטגרם
לפי דעתי גיל 18/19+ אפילו 20+ להכיר לזוגיות
וזה בפנים מול פנים ולא באינסטגרם
הם מתלהבים מזה תן להם שיפגעו טיפה כולם נהיו מפונקים ברמות איכ
אנונימית
ככה הם לומדים מה לעשות
בתור מישהי הרבה יותר מבוגרת מ14 שעברה את זה גם, לדעתי זה שלב חשוב למרות שזה בולשיט.
כדי לצבור ניסיון מה רע בזה
לדעתי הם רוצים להרגיש משהו וזה בסדר
בסופו של יום הם יצחקו על זה והם רוצים לצבור ניסיון ולהבין בכלל מה זה אהבה
בסופו של יום הם יצחקו על זה והם רוצים לצבור ניסיון ולהבין בכלל מה זה אהבה
זה הגיל שבו ההורים נותנים לנו ספייס
ואין בגיל הזה מה לעשות אין עומס אין כלום
ואין בגיל הזה מה לעשות אין עומס אין כלום
כולם פה מתנשאים על ילדים בני 13 /14 אולי יש. כאלה מביכים אבל סתמו תפה
א. למה זה ככ נכון אני אומרת אז זה כי זה קרה לי :(
ב. שאני הייתי קטנה יותר ההורים שלי היו בודקים לי את הווצפ כןכן
תאמת זה עזר הייתי בת 13 הייתי בדברת מי*ני מאוד
קבוצות ווצאפ על אלוהים יודע יום אחד אמא שלי פתחה וראתה מילים שהיא לא חשבה שילדה בת 13 יכולה להוציא מהפה
רודפת אחריי בן שהיום אנחנו חברים טובים:)
בעיקרון ממליצה לחטט בדברים ולהגביל יותר
ב. שאני הייתי קטנה יותר ההורים שלי היו בודקים לי את הווצפ כןכן
תאמת זה עזר הייתי בת 13 הייתי בדברת מי*ני מאוד
קבוצות ווצאפ על אלוהים יודע יום אחד אמא שלי פתחה וראתה מילים שהיא לא חשבה שילדה בת 13 יכולה להוציא מהפה
רודפת אחריי בן שהיום אנחנו חברים טובים:)
בעיקרון ממליצה לחטט בדברים ולהגביל יותר
בתור אחת שבגילאים האלה התחילה לחשוב הרבה מאוד על בנים וגם היה לי חבר ראשון בסביבות הגילאים האלה זה מאוד טבעי וזה הגיל שמתחילים להתעניין במין בשני ולחשוב על אהבה אז אני לא חושבת שאפשר למנוע את זה יותר מדי אבל אני מסכימה שזה פחות מוצדק ונגיד שאני מסתכלת עליי היום בגיל 18 אז כן הייתה מעדיפה להתחיל עם הקטע של הזוגיות בגיל יותר מאוחר
עזוב אי אפשר לתקן את הדור הזה, הוא פגום מכל כיוון
אנונימית
תגידו אתם איבדתם את זה לגמרי?
אני מבינה מה אתם רוצים מילדים בני 13 בסוף ז
אבל ילדים בני 14 וקצת זה כיתה ט
מה עובר עליכם
אני מבינה מה אתם רוצים מילדים בני 13 בסוף ז
אבל ילדים בני 14 וקצת זה כיתה ט
מה עובר עליכם
לא הבנתי כלום.
אם הייתי יודעת עכשיו הייתי איינשטיין
אין בעיה בזוגיות בגילאים האלה דיי.
אבל באינסטגרם אם מישהו שלא מכירים זו כן בעיה
אבל באינסטגרם אם מישהו שלא מכירים זו כן בעיה
זה גיל כזה שהמיניות וזוגיות נורא מעניינת אבל עם זאת נורא מפחידה וההגדרה של להיות בקטע היא איפשהו איזור נוחות
באותו הנושא: