3 תשובות
למה את חושבת ככה? אם שניכם נהנים מהשיחה אז זה לא בזבוז זמן(:
ממליץ לך לשנות את החשיבה הזאת
ממליץ לך לשנות את החשיבה הזאת
הערך העצמי שלך נמוך תמחקי את המחשבות האלה ותביני שאם בן אדם איתך כניראה שהוא רוצה ואת מעניינת
צאי מהמקום הרע הזה כמה שיותר מהר כי זה לא ניגמר
צאי מהמקום הרע הזה כמה שיותר מהר כי זה לא ניגמר
שואל השאלה:
אני לא יודעת לא הייתי מגדירה את עצמי חסרת בטחון או שאני שונאת את עצמי אני לא יודעת ממה זה נובע אבל המחשבה שאנשים יבזבזו את הזמן שלהם עליי גורם לי ממש להתמסכן עליהם ואז להתרחק מהם כי זה גורם לי להרגיש רע
אני לא יודעת לא הייתי מגדירה את עצמי חסרת בטחון או שאני שונאת את עצמי אני לא יודעת ממה זה נובע אבל המחשבה שאנשים יבזבזו את הזמן שלהם עליי גורם לי ממש להתמסכן עליהם ואז להתרחק מהם כי זה גורם לי להרגיש רע
באותו הנושא: