12 תשובות
לא פדיחה, תהניי
לאא
לאלא פאדיחה אם זה נוח לך הכל טוב
שואל השאלה:
גםככה אני לבד ואין הרבה אנשים בים:/
אנונימית
ממש לא פאדיחה, you do you girly
כל עוד לא אכפת לך אז יאללה תהני
שואל השאלה:
כפרעליכם
אנונימית
זה הגוף שלך כפרה ...לכי תהני ושימי קצוץ על העולם
לי אישית זה קצת היה פדיחה לעשות את זה אבל you do you ועם קצת ביטחון לך על זה אחות
לדעתי תורידי בית שחי ומפשעה
ורגליים וידיים לא נורא אם אין יותר מידי
דוגרי? כן, זה לא אסתטי.