10 תשובות
לי זה קצת מפחיד ללכת לבד למקומות ציבוריים אבל אם לא אכפת לך אז תלכי
שואל השאלה:
אבל נגיד מי ישמור לי על הדברים כשאני אכנס למים
יש אנשים מוזרים מבינים..
הגיל בסדר כדי ללכת לים לבד?
אבל נגיד מי ישמור לי על הדברים כשאני אכנס למים
יש אנשים מוזרים מבינים..
הגיל בסדר כדי ללכת לים לבד?
אנונימית
אל תלכי לבד, תמיד טוב טוב להיות עם עוד אנשים בעיקר כשזה לא קרוב לבית בבגד ים ועוד בגיל 14
לכי עם המשפחהה
שואל השאלה:
^^ זה די קרוב לבית
^^ זה די קרוב לבית
אנונימית
שואל השאלה:
ומשפחה אי אפשר עובדים ולא מתים על ים
ומשפחה אי אפשר עובדים ולא מתים על ים
אנונימית
לא יודעת
אני חושבת שזה מוקדם עדיין, את קטנה אבל יכולה להיראות גדולה ולא חסרים מטרידנים
אני חושבת שזה מוקדם עדיין, את קטנה אבל יכולה להיראות גדולה ולא חסרים מטרידנים
מה זה החברות האלה ששופטות אותך תעיפי אותן
אל תלכי לים לבד לא חסרים בעולם האלה אנסים או פדופילים
פשוט תמצאי מקום אחר לבלות בו. בים יש אנשים מטרידים וכאלה ועוד שזה בים ואת בבגד ים. תלכי לבילוי אחר. ואל תהיי חברה של החברות האלה.
באותו הנושא: