8 תשובות
פשוט אל תאכלי כל הזמן
אנונימי
תאכלי בארוחות מסודרות ואל תנשנשי בין לבין
אנונימי
תנסי להחליף את האוכל בספורט.. כל פעם שאת מרגישה רע תרוצי עד שזה ישתפר
לחלק את החטיף/שוקולד /מה שזה לחלקים.
אפשר גם פשוט לקחת ביס כל כמה דקות במקום כמה שניות.
זה יגרום לך פחות לאהוב את השוקולד.
בשביל להרזות מספיק לאכול יחסית בריא ולעשות הליכות /ריצות קלות
אפשר גם פשוט לקחת ביס כל כמה דקות במקום כמה שניות.
זה יגרום לך פחות לאהוב את השוקולד.
בשביל להרזות מספיק לאכול יחסית בריא ולעשות הליכות /ריצות קלות
לא^.
בשביל להרזות צריך להיות בגרעון קלורי שלילי
זה לא כזה משנה אם את אוכלת בריא או לא חח אבל כמובן שמומלץ לאכול דברים עם ערכים תזונתיים.
זה לא שתתחילי לאכול רק ארוחות בריאות אבל לא תספרי קלוריות ובום את תרדי במשקל, זה לא עובד ככה.
את יכולה לאכול ליטרלי הכל, באמת. אפילו הדברים שאת חושבת שהכי משמינים. רק תספרי את הקלוריות ותאכלי בצורה מבוקרת ונכונה בשביל להשאר שבעה בכל היום.
הרזייה=גרעון קלורי שלילי.
וספורט לא יוריד אותך במשקל הוא רק ישמר את מסת השריר שלך ויחזק אותך פיזית.
שזה מצויין, חייב לשלב ספורט. אם את רוצה לבנות שרירים ולהראות חטובה= אימוני כוח והתנגדות.
בשביל להרזות צריך להיות בגרעון קלורי שלילי
זה לא כזה משנה אם את אוכלת בריא או לא חח אבל כמובן שמומלץ לאכול דברים עם ערכים תזונתיים.
זה לא שתתחילי לאכול רק ארוחות בריאות אבל לא תספרי קלוריות ובום את תרדי במשקל, זה לא עובד ככה.
את יכולה לאכול ליטרלי הכל, באמת. אפילו הדברים שאת חושבת שהכי משמינים. רק תספרי את הקלוריות ותאכלי בצורה מבוקרת ונכונה בשביל להשאר שבעה בכל היום.
הרזייה=גרעון קלורי שלילי.
וספורט לא יוריד אותך במשקל הוא רק ישמר את מסת השריר שלך ויחזק אותך פיזית.
שזה מצויין, חייב לשלב ספורט. אם את רוצה לבנות שרירים ולהראות חטובה= אימוני כוח והתנגדות.
^אבל.. כשהיא תאכל בריא היא תרגיש שובע -> פחות קלוריות.
והליכה שורפת קלוריות
והליכה שורפת קלוריות
שואל השאלה:
תודה לעונים ! :)
תודה לעונים ! :)
אנונימית
לאכול לאט ולהנות מהטעם של הביס.
לפעמים שאת אוכלת פשוט לאכול ביס בדקה ולאכול בקצב איטי.
אם רוצה אפשר לחלק חצי לעכשיו חצי לאחר כך.
*לא חייב פרח תשאירי לבאים אחריי :)
ואם צריכה משהו תכתבי לי בפרטי
לפעמים שאת אוכלת פשוט לאכול ביס בדקה ולאכול בקצב איטי.
אם רוצה אפשר לחלק חצי לעכשיו חצי לאחר כך.
*לא חייב פרח תשאירי לבאים אחריי :)
ואם צריכה משהו תכתבי לי בפרטי
באותו הנושא: