7 תשובות
כן. הגיוני לגמרי. כשאת במצב הפוך למה שהיית קודם זה נראה לך מיוחד ושונה. זה כמו לעשות קעקוע חדש או לשים חולצה חדשה. זאת אותה תחושה.
4AM
כן
כן, ברור.
בטוחה שאת יותר יפה עכשיו❤
בטח ברור
אני גם ככה וממש הגיוני!
כי את מהממת בובי