13 תשובות
כולם
כשהעובדת סוציאלית כאן
לצערי כן
ואם את רוצה לדבר או לפרוק או להצייעץ אז תדעי שאני כאן
כל החיים שלי
מתגברים על זה..לבכות לא עוזר בכלום אפשר לבכות אבל צריך להילחם בחרא הזה
לפעמים אני אישית מנסה לקחת את זה בפרופורציה ולהירגע ולנסות לפתור את זה
כל החיים שלי בערך
כן
~L~
כן
כן
אנונימי
כן . לומדים להיתמודד עם הכול .
קורה לפעמים כולנו בני אדם.. שזה קורה לי אני פשוט עוצרת כל מה שאני עושה יוצאת לריצה או הליכה או סתם יושבת בחוץ קצת לנשום ולהירגע