9 תשובות
כן זה תמיד ככה
אנונימית
אולי בגלל הוייב שיש בלילה
בלילה את לא עושה כלום והמחשבות מתחילות לרוץ
בלילה אתה לבד ויש יותר מקום למחשבות
^^^^^אשכרה
כתוב "להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות" ללמדך שבבוקר הכול בהיר, ברור, ההשגחה העליונה ברורה לכל ולכן מודים לה' על חסדיו, אבל בלילות זה הופך לאמונה. כי בלילות הכול קר, חשוך, אפל
ודרושה אמונה

זו גם התשובה לשאלתך
עייפות, אין אנשים ואתה לבד עם המחשבות שלך
לי אישית נראלי כי כשאני מנסה להירדם אני מרוקנת את המחשבות ואז יש מקום לכל מה שלא נתתי לו מקום כל היום
ככה, זה וויב של הלילה.