6 תשובות
הלילה כל המחשבות עולות מכל היום וגם בכללי על החיים
אולי את נזכרת בדברים שעברת..?
כי בלילה עולות כל המחשבות וכל התסבוכות שהיו לך היום.
ועכשיו למרות שאת חושבת ששחכת מזה, את צריכה לדון על זה עם עצמך עד שאת נרדמת.
או שפשוט את עצובה שנגמר היום.
ועכשיו למרות שאת חושבת ששחכת מזה, את צריכה לדון על זה עם עצמך עד שאת נרדמת.
או שפשוט את עצובה שנגמר היום.
גם אני
והסיבה היא שבלילה אתה שוכב במיטה המחשבות של היום מצטברות
והסיבה היא שבלילה אתה שוכב במיטה המחשבות של היום מצטברות
אנונימי
לילה זה זמן של מחשבות שהכל נהיה רע כזה שאנחנו באמת לבד עם עצמנו אם את צריכה לדבר תשלחי לי פרטי אני פה בשבילך ❤
כי בלילה תמיד עולות מחשבות
באותו הנושא: