4 תשובות
וואי וואי נשמע שאתה במצב רע - טיפת מזל של זהבה בן

חחח אבל תחייך אל החיים והחיים יחייכו אליך, תהיה אופטימי הכל עוד יסתדר;)
(השיר) badbadnotgood time moves slow
כן קשה לחיות....
שואל השאלה:
קשה לי כבר לראות אותו אחרת
אנונימי
כי אתה בוחר לראות את העולם בתור אכזר