9 תשובות
זה היה מעציב ומהעצב פשוט נרדמים
אנונימי
כן זה היה מדכא קצת
אני הייתי מכבה את הטלוויזיה למרות שהשיר הזה הוא חלק מהזכרונות ילדות שלי
אני הייתי מכבה את הטלוויזיה למרות שהשיר הזה הוא חלק מהזכרונות ילדות שלי
אנונימי
כן זה ממש עצובב דיי
דיכאון.
רגע אתם מדברים על החלק שבו נגמרות התןכניות אז הם פשוט מראים אל כולם הולכים לישון?
אנונימית
שואל השאלה:
כןן
כןן
אנונימי
אמאלה כן, והחיפושית בסוף :(((
צטט את המילים?
אני כבר לא עוקבת יש יותר מדי שירי ילדות
אני כבר לא עוקבת יש יותר מדי שירי ילדות
שואל השאלה:
כן שמראים את הילדים יושנים ואז התרנגול מצעצוע זז לטרקטור ואז לקוביות....
כן שמראים את הילדים יושנים ואז התרנגול מצעצוע זז לטרקטור ואז לקוביות....
אנונימי
באותו הנושא: