6 תשובות
יום המאה זה כיף רצח
את פשוט עובדת את זה במחשבה שאת צריכה קצת לצאת מאיזור הנוחות שלך בערך ולשתף פעולה עם עוד 7 בנות שבחיים לא תפגשי אחרי השיחת זום הזו ולהעביר איתן שיחה של כמה שעות שרובה בעבודות
את לא חייבת לדבר ממש ולהשתתף אבל בסופו של דבר זה יפגע במדדים שלך/:
את לא חייבת לדבר ממש ולהשתתף אבל בסופו של דבר זה יפגע במדדים שלך/:
שואל השאלה:
יש בוחנת בתוך השיחה כאילו? ומה זה העבודות האלה יש לך דוגמא אולי?
יש בוחנת בתוך השיחה כאילו? ומה זה העבודות האלה יש לך דוגמא אולי?
אנונימית
יש לי חרדה חברתית ועשיתי את יום המאה אבל הציונים שנתנו לי לא היו טובים ואני כל כך מתחרט שלא השתתפתי יותר בזום
אנונימי
מבינים שאין דבר כזה חרדה חברתית ושהפתרון הישיר והקל הוא פשוט להתמודד עם מה שנראה לך כמפחיד ולהבין שלא יקרה לך כלום אחרי זה
יש בוחנות הם נותנים לכם משימות והולכות בזמן שאתם משוחחים וכל כמה דקות הם קופצות ואומרות לכם כמה זמן נשאר לכם למשימה
באותו הנושא: