6 תשובות
כן
אני אחת מהם
לדעתי זה מאוד לא הגיוני לחשוב שאנחנו לבד ביקום במיוחד כשרק הגלקסיה שלנו יש בה מאות מיליארדי כוכבים ויש מאות מיליארדי גלקסיות כמו שלנו ואפילו יותר גדולות
היקום הוא מקום מאוד גדול.
ההגדרה של המילה חייזר זהו יצור חי שאנו לא מכירים - הוא זר לנו.
לכן הסיכוי שאין חייזר בכל היקום הוא כל כך אפסי, שאני חושב שישנם חייזרים איפשהו ביקום
שואל השאלה:
הם חמודים
מסי הוא הוכחה לחייזרים