22 תשובות
ברור היקום הוא אינסופי
כן
לא בהרכח תבוניים אבל כן
לא בהרכח תבוניים אבל כן
אני מאמינה שיש עוד חיים איפשהו בעולם כי העולם ענק אבל אני לא חושבת שהם יהיו כמו החייזרים כמו שאנחנו חושבים
אולי,עדיין לא הגיעו למצב כזה של בדיקה נראלי
אין לדעת אבל אם מה שקרא פה(היווצרות חלבונים בגלל ריכוז אמוניה זרחן גבוהים עם כמויות אור גדולות בהתחשב בסביבה הידרוטרמית או מימית כלשהי) נכון לגביי היוחצרות חלבונים בכוכבים אחרים בעלי אותם תנאים, יכול מאוד להיות שיש חיים בכוכבי לכת השרויים בתנאים אלה. ולכן הסיכוי לחיים פרימיטיבים או לא מפותחים עד לרמת האברון אכן אפשריים.
חיים אינטיליגנטים אני בספק אם בגלקסיה הזו אהל יש סיכוי שזה אפשרי ואף הם הגיעו לפה ממזמן.
חיים אינטיליגנטים אני בספק אם בגלקסיה הזו אהל יש סיכוי שזה אפשרי ואף הם הגיעו לפה ממזמן.
אבל*
ביולוגית ואבולוציונית זה אכן אפשרי
אולי
מה אני אריק איינשטיין מאיפה אני יודע
כן ראיתם כמה היקום ענק
לא חושבת
כן אני אחת מהם חחח
אני כן מאמינה שיש עוד חיים בכוכב אחר שעוד לא גילינו. לא יכול להיות שבכל היקום הענק הזה אנחנו היצורים החיים היחידים.
אני כן מאמינה שיש עוד חיים בכוכב אחר שעוד לא גילינו. לא יכול להיות שבכל היקום הענק הזה אנחנו היצורים החיים היחידים.
ממש לא
במקום לחפש מה שלא קיים יכולים להשקיע את הכסף בלעזור לעניים
במקום לחפש מה שלא קיים יכולים להשקיע את הכסף בלעזור לעניים
ברור
אני מאמינה שאם יש לנו יקום כזה גדול אז חייב להיות עוד חיים. לא בהכרח שנדע עליהם, אבל הם איפשהו שם..
לא. ומי שטוען שכן - שיוכיח, אני רוצה הוכחות ממשיות.
זאת שאלה שכרגע היא על דעה ולא על עובדה אולי בעתיד יגלו כרגע אי אפשר לדעת
בחור רגיל לגמרי תבין שכשאנשים אומרים שכן זה כי הם חושבים שיש ומאמינים בזה זה לא שהם יודעים שיש הם פשוט חושבים ככה וזאת הדעה שלהם
בני הלבנה כן
כתוב בתורה שלא ובגמרא שכן אז זה לא כזה ברור
היקום אינסופי. ברור שיש חייזרים תכלס בשביל חייזרים אנחנו החייזרים
^היקום ע נ ק ברור שיש חייזרים או משהו אין מצב שאנחנו היחידים בכל היקום הענקי הזה