14 תשובות
אני ממש ממש מקווה שכן
זה מטורף
רק לחשוב שיש עוד עולמות כמו שלנו על כוכבים אחרים
שאנחנו לא מודעים אליהם והם לא לנו
ויש שם אשכרה חיים
זה פשוט וואו
אבל אין שום הוכחות לזה
ככה שזה רק תאוריה
זה מטורף
רק לחשוב שיש עוד עולמות כמו שלנו על כוכבים אחרים
שאנחנו לא מודעים אליהם והם לא לנו
ויש שם אשכרה חיים
זה פשוט וואו
אבל אין שום הוכחות לזה
ככה שזה רק תאוריה
זה די ברור שכן, די כולם בטוחים בזה ב99.999% אבל לא בהכרח אינטיליגנטיים.. יכול להיות שזה סתם חרקים, או חיות גדולות בהרבה מאיתנו, פשוט אי אפשר לדעת כרגע
לאא!!!
מה לא. כמעט בטוח שכן
וגם כנראה שאולי הם נכחדו.. כי לא היה להם משאבים בכוכב לשרוד
לא בטוח שהם צריכים אוויר מיים וכל זה כדי לשרוד
הגיוני שיש להם משאבים אחרים שיש בכוכב כדי לשרוד
הגיוני שיש להם משאבים אחרים שיש בכוכב כדי לשרוד
כן אבל תחשבו שבטח רב החייזרים צריכים חמצן וברב הכוכבים אין חמצן.. כי אין עצים וזה
זה לא בדיוק ככה כשכוכב נוצר אבל כן
אולי הם לא צריכים חמצן
זה לא חיות או בני אדם
זה חייזרים
זה לא חיות או בני אדם
זה חייזרים
אולי.
יכול להיות שיש עוד כדור הארץ אבל הוא נמצא במרחק של מיליוני שנות אור
בעיקר מעל רפתות
לדעתי כן, בטוח איפשהו ביקום יש עוד יצורים חיים