13 תשובות
אה טוב
יש מצב
אכן אין מצב שאנחנו היחידים שחייםם
גם יש את אזור 51 בחוץ לארץ נראלי לאס וגאס שיש שם הוכחות לכל מיני דברים שקשורים לחייזרים ומסתרים את זה מאנשים אז עוד יותר זה נותן סיבה שחייזרים קיימיםם
כן
לדעתי כן, לא הגיוני שכל היקום הזה קיים ורק אנחנו פה.
היי
אנונימית
כן ואני מאמינה שהם מסתובבים בינינו גם
אנונימית
למה מינוס זה הדעה שלי
אנונימית
אין לדעת
אנונימית
כל אחד ומה שהוא חושב, יש כמה הוכחות לזה שכן אבל אני חושבת שלא.
כי כל מה שנמצא פה זה או שבני אדם יצרו אותו או שאלוהים ברא אותו וחייזרים זה לא זה ולא זה.
קשה להאמין שבכל הטריליונים על גבי טריליונים של כוכבים אין לפחות עוד אחד שמסוגלים להתקיים בו חיים וגם נמצאו כוכבים שמאוד דומים לכדור הארץ כך שזה אפדרי בהחלט
אני גם מאמין שכן, לא יכול להיות שהיקום אין סופי ואנחנו היצורים החיים היחידים