11 תשובות
שואל השאלה:
כן.
אנונימי
הימני הכי פחות פנאט:
שואל השאלה:
אני לא תומך ברפורמה, אני חי את ברפורמה.
בפעם הראשונה - אני מרגיש שאני שווה משהו, אני לא מרגיש מדוכא עוד.
אנונימי
ממה דוכאת
מה בגצ עצר אותך מלעשות
שואל השאלה:
לבנות באיו"ש, חוק עונש מוות למחבלים, גירוש מסתננים, הפרדה מגדרית, נהלי פתיחה באש ועוד.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגיש חופשי, חופשי ומאושר.
אנונימי
עונש מוות לא עבר כי זה לא מוגדר וזה פשוט גזעני וקל לנצל לממש רעה
לבנות באיוש זה גם הממשלה עכשיו עוצרת כמו שראית

גירוש מסתננים אני מסכים ואתה צודק

הפרדה מגדרית לא צריכה להיות בחוק

נהלי פתיחה באש זה של צהל
לא נראלי
ממה
מהרפורמה?
שואל השאלה:
רמות ריגוש כמו חוויה מינית ראשונה.
אנונימי