8 תשובות
כנל
כל דבר שאני נוגעת בו נהרס, זה עובדתית
כן תמיד
אנונימית
כן
לא נגעתי בטלפון והוא חי
זה ככ נכון כי שום דבר לא נשאר לנצח (חוץ מהנשמה כמובן)
ואם אני נגיד נוגעת בטלפון שלי עכשיו אז הוא מתי שהוא יתקלקל הוא לא יכול להשאר לנצח...
ואם אני נגיד נוגעת בטלפון שלי עכשיו אז הוא מתי שהוא יתקלקל הוא לא יכול להשאר לנצח...
שואל השאלה:
אנשים פה חושבים שהם מצחיקים משום מה ?
אנשים פה חושבים שהם מצחיקים משום מה ?
באותו הנושא: