14 תשובות
13 אולי
וואלה החזה שלי עושה לי ביטחון
עד עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
^^החוסר טקט ברמה גבוהה קצת אני רואה
^^החוסר טקט ברמה גבוהה קצת אני רואה
אנונימית
מאז כשהתחיל לגדול לי
כרגע אני מרגישה הרבה יותר בטוחה לגבי זה
לפעמים אני מרגישה לגמרי בטוחה ולפעמים אני מרגישה חסרת בטחון
זה תלוי מתי
כרגע אני מרגישה הרבה יותר בטוחה לגבי זה
לפעמים אני מרגישה לגמרי בטוחה ולפעמים אני מרגישה חסרת בטחון
זה תלוי מתי
לא הבנתי מה בעיה בזה שאני אוהבת את הגוף שלי. בחיים לא הרגשתי חוסר ביטחון לחזה שלי.. אולי לפעמים כשחשבתח שהוא קטן מדי כשהייתי קטנה יותר אולי 14-12
וואלה לא קרה וכן הגיוני אבל אחותי הם עוד מתפתחים
טוב. חבל לכן לא רואה בעייה בלהגיב. תשמעי קצת דעות שנות שיש גם בנות שכן אוהבות את הגוף שלהן תנסי לקבל גם דעות שנות. מאכלת לך שתוהבי את עצמך כמו שאת
אני אוסיף שאני חושבת שחשוב לאהוב את עצמך ואני מקווה שהיה את זה למי שבאמת קשה. לא תמיד היה לי ביטחון זה דבר שלוקח אומץ וזמן לבנות אבל מגיעים שם בסופו של דבר.. עם מאמץ
אני אוסיף שאני חושבת שחשוב לאהוב את עצמך ואני מקווה שהיה את זה למי שבאמת קשה. לא תמיד היה לי ביטחון זה דבר שלוקח אומץ וזמן לבנות אבל מגיעים שם בסופו של דבר.. עם מאמץ
16
אנונימית
שואל השאלה:
^^תנחשי
^^תנחשי
אנונימית
שואל השאלה:
^זאת לא בעיה, אבל זה קצת חוסר טקט וחוץ מזה שהשאלה לא פונה אלייך אם ככה, שאלתי בנות שהיו חסרות ביטחון לא בנות עם ביטחון
^זאת לא בעיה, אבל זה קצת חוסר טקט וחוץ מזה שהשאלה לא פונה אלייך אם ככה, שאלתי בנות שהיו חסרות ביטחון לא בנות עם ביטחון
אנונימית
עד עכשיו התחיל מגיל 14 כזה
אנונימית
באותו הנושא: