8 תשובות
מתעלל
כי השטן עושה מה שהאל אומר לו
כי השטן עושה מה שהאל אומר לו
השטן לא בגיהנום
בגיהנום יש מלאכי חבלה
אגב השטן הוא גם יצר הרע כמו שאומרת הגמ'
"הוא שטן הוא יצר הרע הוא מלאך המוות"
בגיהנום יש מלאכי חבלה
אגב השטן הוא גם יצר הרע כמו שאומרת הגמ'
"הוא שטן הוא יצר הרע הוא מלאך המוות"
^גם בעולם שלנו יש מלאכי חבלה
השטן הוא מתחת לאלוהים וצריך לבצא מה שהוא אומר
לא אומר שהוא בהכרח יעשה את זה אבל אני חושבת שהגהנום הוא יותר מורכב ממה שחושבים והוא לא בהכרח עינויים
לא אומר שהוא בהכרח יעשה את זה אבל אני חושבת שהגהנום הוא יותר מורכב ממה שחושבים והוא לא בהכרח עינויים
מתעלל
השטן הוא מלאך שעושה את רצון ה'.
הוא לא הרוע בעצמו, אלה לקח את התפקיד של להיות הרע, יותר מזה, תוך כדי שהשטן מפתה אותנו לעשות רע הוא מעדיף שנתגבר על הרצון הזה.
הוא לא הרוע בעצמו, אלה לקח את התפקיד של להיות הרע, יותר מזה, תוך כדי שהשטן מפתה אותנו לעשות רע הוא מעדיף שנתגבר על הרצון הזה.
^זה מה שאמרתי
השטן הוא מלאך של ה'.
אדם שמגיע לגיהינום אפשר להגיד שהוא ניתק את הקשר שלו עם הקב"ה.
הוא פשוט נמצא בעולם ללא ה'.
השטן הוא מתחת לה'.
אדם שמגיע לגיהינום אפשר להגיד שהוא ניתק את הקשר שלו עם הקב"ה.
הוא פשוט נמצא בעולם ללא ה'.
השטן הוא מתחת לה'.
באותו הנושא: