התחברות הרשמה

באמריקה, הם משתמשים בדולר כאילו זה שקל?

20 במרץ 2023, 11:33
דולריםכספיםהמרות    
4 תשובות
כן זה הכסף שלהם
רק שדולר שווה יותר משקל
H
Hijo del diablo
כן
d
def not the main character
כן, זה המטבע שלהם
2
2077
כן
ודולר שווה קצת יותר מ3 שקל
א
אנימאגניבה
באותו הנושא:
אם היה לכם אלף דולר והייתם באמריקה מה הייתם קונים?
באמריקה הם גם משתמשים בוואצאפ בשביל להתכתב?
באמריקה משתמשים בווצאפ?
בגרמניה משתמשים ב-יורו או בדולר?
למה אנשים באמריקה לא משתמשים בווטסטפ ?
עדיין משתמשים בדולר בארצות אחרות
למה רק ישראלים משתמשים בוואצפ?למה באמריקה לא משתמשים?
כמה דולר בשעה מקבלים באמריקה?
באמריקה משתמשים רק בשאלות אמריקאיות?
בארצות הברית משתמשים בדולר או יורו?
90 דולר באמריקה זה הרבה ליום?