12 תשובות
כן
נראה לי שפחות מבארץ
כן ברור
כן אבל פחות
גם
כן לגמרי,
אני משתמש בזה לדבר עם המשפחה ב-ארה"ב
אני משתמש בזה לדבר עם המשפחה ב-ארה"ב
בטח זה ה- אפליקציה הכי מבוקשת שם
בקושי, יותר בהודעות
כן
כן.
באותו הנושא: