12 תשובות
נראה לי שפחות מבארץ
כן ברור
כן לגמרי,
אני משתמש בזה לדבר עם המשפחה ב-ארה"ב
בטח זה ה- אפליקציה הכי מבוקשת שם
K.Y
בקושי, יותר בהודעות