7 תשובות
כל מדינה והעדפות שלה:/
אנונימית
כי יש להם יותר אפשרויות ובכללי הם משתמשים בכלל בהודעות
למה בישראל לא משתמשים בטלגרם? זה עניין פשוט של פופולריות, אנשים לא נמצאים איפה שאנשים שהם מכירים לא נמצאים - גם אם יש חלופות טובות יותר.
אנונימי
הם כן, אבל זה לא ככ פופולרי שם כמו בישראל
הם משתמשים בהודעות, סנאפצאט, פייסבוק
הם משתמשים בהודעות, סנאפצאט, פייסבוק
כי סנאפצט זה יותר מגניב להפ
אני מתכתב עם המשפחה שלי בווצאפ
הם משתמשים בsms
אנונימית
באותו הנושא: