31 תשובות
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה?
אנונימית
כמה פעמים שזה קרה לי. החרדה הזאת תעבור תוך כמה דקות אם תסיחי את דעתך, אבל היא כנראה תחזור בעתיד. אין לך מה לעשות חוץ מלחיות עם זה ולהבין שבפועל זה לא משנה
שואל השאלה:
ומה היה לחבר שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אני תמיד חושבת ככה זה לא כמה דקות די אני תמיד ככה כבר תקופה מאוד ארוכה איזה כמה דקות הכל מוזר לי אני כותבת ואני לא מבינה מה זה לכתוב אם זה אמיתי בכלל
אנונימית
אני מבינה אותך לחלוטין. את כבר יודעת מה לעשות עם זה, הייתי ממליצה לך אבל לקרוא על פילוסופיה של קיום
שואל השאלה:
מאיפה אני יודעת מה לעשות אני כל כך סובלת אני לא מבינה מה זה אני. מה זה כל המילים האלה מי אמר שזה אמיתי אני לא מבינה כלום
אנונימית
ליטרלי פשוט תתעלמי מזה זה לא תורם לכלום. את צודקת, אבל אין לך מה לעשות עם זה. בפועל זה לא משנה מה אמיתי ומה לא את חווה משהו וזה מה שמשנה. i think therefore i am.
שואל השאלה:
לא אני לא יכולה להפסיק עם זה אני לא שולטת בזה מה זה פשוט תתעלמי מה זה
אנונימית
היי, מכירה את המצב הזה. אנחנו לרוב מרחפים איפשהו בין שמיים וארץ, ועכשיו את נוטה קצת יותר מדי לכיוון השמיים
ממליצה להתמקד בפעולות של קרקוע. עכשיו לילה אז זה פחות רלוונטי, אבל מחר בבוקר צאי החוצה ותלכי יחפה על האדמה, שבי עליה לזמן מה. תמששי את החפצים לידך, תשירי, תנשמי עמוק, תני לעצמך להתחבר לגמרי לגוף ולחמשת החושים. אולי השכל שלך לא מאמין שהם אמיתיים אבל הגוף שלך יאמין. הכל יהיה בסדר ושום דבר לא דרמטי כמו שהוא נראה כרגע
את יכולה, זה קורה לי על בסיס שבועי מעל לעשר שנים. זה כואב פיזית אני מבינה את זה אבל אין מה לעשות. בשלב מסוים המוח והגוף מתרגלים
זאת מעלי, לפעמים זה הופך את זה לגרוע יותר, לי המליצו את זה וזה ממש החמיר
כל אדם מגיב אחרת, שווה לנסות. לי זה עוזר
שואל השאלה:
אני נוגעת ברצפה אני לא מבינה אם היא אמיתית מי אמר לנו שמה שאנחנו רואים זה אמיתי הרי המוח שולט על הראייה והכל זה תגובות של המוח אז אולי המוח לא מפרש נכון מי הבטיח לנו שזה אמיתי אני לא יכולה
אנונימית
אשמח שתבואי לפרטי
את תאהבי את דקארט. לכי לישון תקומי כמו חדשה. אני אגיד שוב, זה לא עובר. פשוט לומדים לחיות עם זה
שואל השאלה:
מה לישון אני לא ישנה אני לא אוכלת הכל מוזר לי מוזר לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מבינה מה זה אוכל מה זה ללעוס אולי זה לא אמיתי והאוכל מרגיש לי חסר טעם ואין לי תאבון בכלל
אנונימית
נשמע כאילו את בדיסאסוציאציה, הייתי ממליץ לנסות לשכב על הריצפה או להיצמד לקיר?
לכי לפסיכולוג
שואל השאלה:
ניסיתי להישען על קיר ואז עולה לי המחשבה מה זה קיר על מה אני נשענת? זה אמיתי?
או שאני הולכת אני לא מבינה על מה אני דורכת מה זה בכלל
אנונימית
מה את ראית שככה את חושבת ובת כמה את
שואל השאלה:
לא ראיתי כלום אני בת 17 בכיתה יב
אנונימית
והתחלת לחשוב ככה כאילו רק לאחרונה פתאומי?
שואל השאלה:
תמיד היה לי מחשבות עמוקות כאלה, עכשיו יש לי מחשבות מוזרות אני לא יודעת אם זה בגלל משהו אני לא זוכרת בדיוק את היום שזה התחיל כי זה התפתח כזה
אנונימית
אולי זו חרדה קיומית
את צודקת. העולם הזה הוא אכן לא המציאות, אלא הסתר עליה. זה גם למה הוא נקרא עולם, מלשון העלם. המציאות האמיתית היא הקב"ה
הכי חשוב זה להקשיב לקולות
התקף חרדה , ברוכה הבאה למועדון. את לא לבד
שואל השאלה:
איזה ברוכה הבאה אני שש שנים עם זה
אנונימית
יכול להיות שיש לך דה ריאליזציה שזה תסמין של הפרעות נומרולוגית ופסיכוטיות, אל תלחצי אני ממליצה לך לדבר עם מישהו מקצועי. אם את מרגישה כזה שהכל מטושטש ואת כאילו חולמת וכזה יכול להיות שיש לך מחלת הנשיקה שזה וירוס כזה נראלי אבל זה אחד התסמינים שלו