8 תשובות
לפעמים להשתנות בחיים צריך לעבור ממקום הנוחות למקום שונה, חדש
כי זה מה שצריך לעשות.
תעזי לעשות דברים שלא חשבת לעשות בעבר
תתני לאנשים לראות מי את באמת ולמה את מסוגלת ולצאת מתדמית השחורה
גם אני הייתי סוג של כזאת,
פשוט תתחילי לאט לאט ללבוש בגדים צבעוניים- כמו מכנס שחור, חולצה כלשהי צבעונית וגקט שחור פתוח מעל ככה שיראו את החולצה אבל לא ממש, ואז תתחילי לא ללבוש את הגקטים, ולצחוק יותר ולהיות פתוחה יותר עם אנשים.
אנונימית
זה להשתנות לטובה... כם אם יהיו מבטים.. זה לטובה
תשמעי, ממש לא בקטע רע, כניראה מה שחושבים עלייך די רעע, אז שינוי לא יהי לרכב, כניראה אם תעשי את השינוי יהיהו שבועים של מה לעזאזל קרה ל*** ואז הם יתרגלו, ויכול ליהיות שאפילו יאהבו אותך יותר...
אני חושב פשוט שיש לך רק מה להרוויח
אנונימי
שואל השאלה:
זה קל להגיד והרבה פעמים קמתי בבוקר ובאתי לצאת מהבית עם איזה בגד ורוד או משהו אבל אז חזרתי הביתה ושמתי שוב סוודר שחור כי אני לא יודעת איך להתמודד עם כל המבטים
אנונימית
ברור שקל להגיד קשה לעשות אבל אין מה לעשות אין לזה דרך אחרת חוץ מלהתמודד
זה אנשים שאת לא מכירה
וזין עליהם מה רק בגלל המבטים שלהם את תאכלי את עצמך באמת שאת לא מצליחה להשתנות?
שואל השאלה:
וזה לא שאני באמת בודדה.. יש לי חברות והם אלה שאני מפחדת מהם.. אני לא יודעת מה הם יחשבו עלי אם אני אשתנה ואני פשוט לא רוצה לאבד את זה
אנונימית