3 תשובות
סבבה להתחלה אין לך מאמן אישי לבנות לך בהתלחה?
שואל השאלה:
אני פשוט בניתי לעצמי לקחתי כל מני תרגילים מאפלקציות וכל זה
אנונימית
אה לא בחדר כושר