20 תשובות
יש לך פה אנשים מדהימים אחד אחד . וגם את יכולה לרשום על דף ואז לנהל שיחה עם עצמך.
אם את מרגישה בנוח כאן תכתבי מה את מרגישה עכשיו
שואל השאלה:
אני לא יכולה עם אף אחד אולי הן וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה משוגעת כל כך
אנונימית
אני חושב שהרבה אנשים פתחו פה חשבון בשביל לעזור לאנשים, לאביה את דעתם ולהרגיש בנוח . אז את יכולה לומר לנו בתור אנונימית. אני מבטיח שננסה לעזור לך .
שלחי לי הודעה!
שואל השאלה:
הכל נראה לי מוזר אני מרגישה בתוך חלום כבר מלא זמן הכל מוזר מוזר כל כך אני חושבת אולי אנחנו מדמיינים הכל ואין בכלל מציאות אני לא מרגישה קיימת אני לא מבינה איפה אנחנו באמת מי אמר שיש באמת עולם אולי המוח שלנו מטעה אותנו וגורם לנו לראות את המציאות הזאת אבל אולי אין כלום ושום דבר ואנחנו מדמיינים הכל
אנונימית
ואגב לפעמים לפרוק לא בהכרח למישהו ובקול חייב, את יכולה לנסות לפרוק על יומן או דף ולהוציא את כל הרגשות שלך
אני מבין ^ את צריכה להתרכז בזה שאת חיה . לא יותר מזה . וגם עם אנחנו מדמיינים הכל עדיין יש "מציות " אולי קצת אחרת אבל יש .
אולי את מקבלת מודעות?
שואל השאלה:
לא יכולה לחשוב על זה כבר זה מטריף אותי אבל לא לא יכולה להפסיק גם
אנונימית
החיים האלה מוזרים אבל ככה זה
שואל השאלה:
לאלא אני לא יכולה ככה
אנונימית
מה הסיבה
שואל השאלה:
י לא יכולה לא לחשוב על זה זה כל כך מפחיד כל כך מלחיץ זה גורם לי לשים לב לכל דבר ולחשוב האם הוא באמת אמיתי באמת דברים כל כך קטנים, נגיד אני עכשיו כותבת אני תוך כדי חושבת מה זה בכלל לכתוב זה באמת קיים? או שאני הולכת אני מסתכלת על הרגליים שלי אני לא מבינה מה זה הרגליים הן באמת הולכות? זה המוח אומר להן ללכת זה לא אני אני כלום הכל המוח שולט עליי ועל כולם
אנונימית
נשמע שמאוד קשה לך עם מחשבות האלה, אולי תנסי לעשות כושר או להסיח את דעתך קצת, אם בא לך לעשות מדיטציה להירגע או שאולי אפשר ללמוד לשחרר מזה קצת בשביל להירגע, אלה יותר מדי מחשבות לאדם אחד ביום,ותכלס אלה רק מחשבות, את יכולה ללמוד לשחרר מהן קצת אם בא לך. וזה באמת נשמע לא קל לחשוב ככה על העולם ודברים, גם לי יש לפעמים מחשבות הזווית לפעמים
אולי את מתחילה לקבל מודעות ושמה לב לעצמך
סביר להניח שזה אולי מה שאומרים פה.
שואל השאלה:
מה הכוונה מודעות לעצמי כאילו עד עכשיו לא היתה לי מודעות..?
אנונימית
יכול להיות לא שמת לב לדברים האלה עד עכשיו