21 תשובות
כנראה הוא לא כל כך צדיק מתברר
שואל השאלה:
אה באמת.. בכלל לא חשבתי על זה.. ממש עזרת לי
אה באמת.. בכלל לא חשבתי על זה.. ממש עזרת לי
לא מכיר אותו עליו השלום אבל לחתן מגיל 12.5 זה מצווה .תלמד תורה ואל תדבר שטויות !
אנונימי
^לחתן מגיל 12.5 זו מצווה? וואלה לי ידוע רק שמגיל 18 ראוי להתחתן ולעמוד מתחת לחופה.
מה המקור שלך לזה שמגיל 12.5 זה *מצווה*??
ולגבי השאלה- האמת שאין לי תשובה אבל שאלה טןבה
מה המקור שלך לזה שמגיל 12.5 זה *מצווה*??
ולגבי השאלה- האמת שאין לי תשובה אבל שאלה טןבה
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה האברבנאל הציע שהגיל המינימלי לחתונה הוא 40..
והגיל הראוי זה 18
בגלל זה האברבנאל הציע שהגיל המינימלי לחתונה הוא 40..
והגיל הראוי זה 18
^ מה המקור שלו? בגמרא (קידושין כט ע"ב) כתוב שהקב"ה מקלל את מי שלא מתחתן לפני גיל 20.
ומה בעיה שלך בנישואין בגיל הזה? יש מקורות שתומכים בזה. אחד הכמים אמ שאם היה מתחתן בגיל 14 - היה אומר "חץ בעיניים של השטן" (קידושין כט ע"ב).
אז בגלל שאתה לא מסכים עם זה - יוצא נגד צדיק?
ומה בעיה שלך בנישואין בגיל הזה? יש מקורות שתומכים בזה. אחד הכמים אמ שאם היה מתחתן בגיל 14 - היה אומר "חץ בעיניים של השטן" (קידושין כט ע"ב).
אז בגלל שאתה לא מסכים עם זה - יוצא נגד צדיק?
אנונימי
תתבייש לך שאתה מדבר על כזה צדיק זה כנראה פייק ניוז לגבי הילדים ולגבי החתונות פעם זה היה נהוג.
אנונימית
וחיים של חילוניים (שאצלם חיסחי מין מעל 16 זה כן חוקי, אבל חתונה, משום מה, לא* הם כן תקינים? לפחות עושים הכל בקדושה ובהטהורה ולא בהפקרות.
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה היא לא רק גיל הנישואים, אלא ההתעללות וההכחשה של מקרים מזעזעים שנעשו בכת שהוא הקים ביבנאל.
הבעיה היא לא רק גיל הנישואים, אלא ההתעללות וההכחשה של מקרים מזעזעים שנעשו בכת שהוא הקים ביבנאל.
^ אל תאמין למה שמפיצה התקשרות...
למדת ספר "חפץ חיים"? במיוחד שמדובר על אחד שמוחזק לצדיק שהרבה נושעו בזכותו.
נראה לך שמי שרוצה לעשות רצון ה' יתברך - שהוא בעד לעשות משהו רע?
למדת ספר "חפץ חיים"? במיוחד שמדובר על אחד שמוחזק לצדיק שהרבה נושעו בזכותו.
נראה לך שמי שרוצה לעשות רצון ה' יתברך - שהוא בעד לעשות משהו רע?
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא להאמין למה שהפיצה התקשורת? ולמה שאחשוב שהוא אדם טוב אם כל הראיות מוכיחות אחרת?
למה לא להאמין למה שהפיצה התקשורת? ולמה שאחשוב שהוא אדם טוב אם כל הראיות מוכיחות אחרת?
כי זאת הלכה "לא תשא שמע שווא" (שמות כג, א). למד בהלכות לשון הרע, כלל ו.
אנונימי
מילקי אתה כופר . בן איש חי התחתן בגיל 13 סה"כ לפני 150 שנה . תדווח , העיקר ש1 יראה שאתה מדבר שטויות .
מה עדיף להזד בגיל 14 שלא בקדושה כמו שהחילונים עושים ??!
מה עדיף להזד בגיל 14 שלא בקדושה כמו שהחילונים עושים ??!
אין לפותח השאלה גרם של ידע בתורה .
ולראייה ההורמונים משתוללים דווקא בגלאים 14-17 בצורה קיצונית ביותר .
לכן 16 זה לכתחילה להתחתן בעולם נורמלי .
צריך לבכות עלייך .
ולראייה ההורמונים משתוללים דווקא בגלאים 14-17 בצורה קיצונית ביותר .
לכן 16 זה לכתחילה להתחתן בעולם נורמלי .
צריך לבכות עלייך .
אישה יכולה להתחתן בהוראת אביה גם בגיל 3 . 18 מדובר על גבר . ו20 זה גג . והיום העולם בעייתי יותר .
אתם מדברים בלי שכל . עזבתי את השיחה הזו
אתם מדברים בלי שכל . עזבתי את השיחה הזו
שואל השאלה:
לדעת חזל והפוסקים באמת הגיל המותר לחתונה הוא בין 13-18
בסדר, אבל בימנו נהוג בגיל 23 להתחתן. חוץ מזה אני מדבר בעיקר על ההתעללות שהוא ביצע בנערים.
לדעת חזל והפוסקים באמת הגיל המותר לחתונה הוא בין 13-18
בסדר, אבל בימנו נהוג בגיל 23 להתחתן. חוץ מזה אני מדבר בעיקר על ההתעללות שהוא ביצע בנערים.
אתה לא מבין ואתה מחפש traffic חילוני .
אנונימי
שואל השאלה:
אתה ליצן. אני מביא לך דעה שונה משלך ואתה מיד פוסל אותה כי "תקשורת".
סבבה אז בקידושין רשום גיל 14, אבל באבות כתוב גיל 18 ובמשנה תורה 17 עגול (18) ובמגיד משנה 18.
וכמו שהסברתי:
אני מדבר על ההתעללות שיש בקהילה הזו.
אתה ליצן. אני מביא לך דעה שונה משלך ואתה מיד פוסל אותה כי "תקשורת".
סבבה אז בקידושין רשום גיל 14, אבל באבות כתוב גיל 18 ובמשנה תורה 17 עגול (18) ובמגיד משנה 18.
וכמו שהסברתי:
אני מדבר על ההתעללות שיש בקהילה הזו.
^ אז בקשר להתעללות אין לך מה להאמין שזה נכון כי זה קבלת לשון הרע.
אנונימי
מן הסתם שזה סתם לשון הרע ודיבה .ואישה ראויה לביאה מגיל 3 . עיין קידושין אם אתה לא ליצן .
מגיל 13 קידושי גבר הן קידושין . וגם המשניות עוסקות בזוג קטנים שעברו גיל מצוות אם שהוא בא עליה הופכת להיות אשתו ומשמע שכן . אין לך מושג . תתעסק במה שאתה חלש בו ואל תוציא לעז על המתים .
יש לנו מספיק אויבים מסביב .
מגיל 13 קידושי גבר הן קידושין . וגם המשניות עוסקות בזוג קטנים שעברו גיל מצוות אם שהוא בא עליה הופכת להיות אשתו ומשמע שכן . אין לך מושג . תתעסק במה שאתה חלש בו ואל תוציא לעז על המתים .
יש לנו מספיק אויבים מסביב .
1 רוב ככל הפוסקים חלקו על הרמב"ם. כולל רבינו עובדיה יוסף, ומקורות רבים תראה ב"הנישואין בהלכה ובאגדה" עמוד 91
2 אני אפילו לא צריך לפתוח את הקישור כי רק לראות שהכתובת היא אתר מאקו לא מספיק בשביל שאפסול רב שהוא חזקת צדיק גדול.
2 אני אפילו לא צריך לפתוח את הקישור כי רק לראות שהכתובת היא אתר מאקו לא מספיק בשביל שאפסול רב שהוא חזקת צדיק גדול.
באותו הנושא: