12 תשובות
צדיקים וצדיקות
אהבתי
וחרא יש לי הורים שאשכרה חושבים שלצום יעשה להם משהו
אני לא בארץ, אז הולך נהדר!! לא זורקים עליי אבנים 3>
אנונימית
שואל השאלה:
תודה צדיקה שאהבת אשרייך!
שואל השאלה:
איפה את/ה/אתם נמצאים אשמח לדעת!!!!
סבבה, עושה מרתון מארוול.
יוון :)!!
אנונימית
שואל השאלה:
תהנה/י/תהנו!!!!!!!
אני צם והכל בסדר גמור
איום ונורא.
מזכיר לי בקטע חרדתי את השבת של פעם
שקט, משעמם
לא עושה כלום