10 תשובות
תתחילי מלעזוב את הטלפון
לשים את הפלאפון בצד ולא לגעת בו
ולעצום עיניים וזהו לחכות שתרדמי
שואל השאלה:
מי שכותב לשים תטלפון בצד אז זה מה שעד עכשיו עשיתי
תלכי לעשות איזה פעילות ספורטיבית קטנה,לסלול כבישים,למרוץ איש ברזל,לעשות מרתון,לשחות מפה עד לקנדה איזה משהו קטן כזה שיוציא ממך אנרגיות, גם היאבקות עם דובי גריזלי זה אפשרות
שיטה שמישהיא בסטיפס אמרה לי:
תעצמי עיניים ותנשמי נשימות עמוקות ובסוף את תרדמי
עובד מניסיון
להביא ביד אותי זה תמיד מרדים
אנונימי
לעצום עיניים ולדמיין את זה שאין לך מבחן בפיזיקה שאת לא מוכנה אליו מחר ואת ישנה ברוגע ושלווה כשמצפה לך יום נחמד ושליו ורגוע
להתענג על הרגע הזה ולתת לשינה להגיע
ואם זה לא עוזר אז לקום שנייה להתאוורר ולחזור
לנסות לספור עד 1000 בזמן שאת עוצמת עיניים
להמציא סיפורים בראש בזמח שאת עוצמת עיניים או לא הרגיע את המחשבות לא יודעת סהכ סליחה
מקווה שאיכשהו עזרתי
כלום לא יעבוד פשוט תהיי בטלפון עד שתירדמי לבד
ספרי כבשים