2 תשובות
אם יש לך אייפון אז זה אצל כולם ככה אין מה לעשות
לכל מי שיש אייפון האינסטגרם שלו באנגלית
לכל מי שיש אייפון האינסטגרם שלו באנגלית
אנונימית
^ זה לא אומר שאי אפשר לשים על עברית באייפון
תכנסי להגדרות של האינסטגרם דרך האפליקציה ותחפשי שפה ותשני.
תכנסי להגדרות של האינסטגרם דרך האפליקציה ותחפשי שפה ותשני.
באותו הנושא: