4 תשובות
אי אפשר
שואל השאלה:
מה
זה ככה לכולם?
עברית אין (לפחות אצלי באייפון)
אם את רוצה לבדוק אולי אצלך יש את נכנסת בהגדרות לאפלקיצייה של אינסטגרם ואז יהיה לך שם שפה ותלחצי על איזה שפה שאת רוצה