4 תשובות
האייפון באנגלית?
שואל השאלה:
דברו איתי אני משועממת^
לא זה בעברית
אז איןלי מושג למה זה ככה.. תנסי לבדוק בגוגל או משהו
אם את זוכרת את הסיסמא תנסי למחוק את האפליקציה ולהוריד שוב או לעדכן את האפליקציה אם יש אופציה