6 תשובות
יש לך אייפון? אם כן אז זה בלתי אפשרי
בהגדרות שם יש שפה
שואל השאלה:
יש לי אייפון
ובהגדרות אין עברית
יש לי אייפון
ובהגדרות אין עברית
אז בלתי אפשרי
שואל השאלה:
אוף!
טוב תודה
אוף!
טוב תודה
בכיף(((:
באותו הנושא: