התחברות הרשמה

אני מרגישה שאכלתי הרבה מידי

אכלתי לואקר עוף וממש המון ספגטי כמעט חצי סיר איך לפצות על זה?
28 בפברואר 2023, 21:04
ירידה במשקל    
3 תשובות
זה ממש לא הרבה את לא צריכה "לפצות" על כלום
C
Cherryberryy
לאכול בריא מחר
C
Casper47
לא אכלת הרבה, זה לגמרי בסדר
ולאכול יותר בריא להבא
I
It's happening again
באותו הנושא:
אני מרגישה שאכלתי יותר מידי
אני מרגישה שאכלתי יותר מידי
מרגישה שאכלתי יותר מידי
אני מרגישה שאכלתי יותר מידי לאחרונה, פחות שאלה יותר פריקה
אני מרגישה שאכלתי יותר מידי ואני לא יודעת מה לעשות (מנסה לשמור על גרעון קלורי)
אוףף מרגישה שאכלתי יותר מידי
אני מרגישה שאכלתי יותר מידי לארוחת בוקר, כדי לי לפספס ארוחת צהריים ולאכול בערב?
אני מרגישה שאכלתי הרבה היום ( אני בחיטוב) זה בסדר או הרבה מידי?
אני מרגישה שאכלתי יותר מידי
אכלתי טוב אתמול? אני מרגישה שאכלתי יותר מידי
פליז תרגיעו אותי, אני מרגישה שאכלתי יותר מידי למרות שאכלתי קצת