9 תשובות
להתחיל לשנוא אותו
מי אוהב בית ספר ימוזרה
אנונימית
למה את אוהבת
שואל השאלה:
נו דיי תגידו לי!!!!!!! כי שנה הבאה אני עולה לתיכון ובחטיבה כיף לי ממש ואני מדוכאת כשאני אעזוב את החטיבה
אנונימית
שואל השאלה:
לא עוזר זה רק מדכא^^
אנונימית
מה?
בתיכון יהיה לך פשוט יותר קשה ותביני לבד עד כמה בית ספר זה חרא
אנונימית
שואל השאלה:
נו בדיוק אני רוצה להפסיק לאהוב תחטיבה כי בסוף שנה אני אהיה בדיכאון
אנונימית
תריבי עם כולם לא יהיה לך כיף בהבטחה
אנונימית
לכי לישון ב4 לפנות בוקר ושתצטרכי לקום את כבר תשנאי את בית ספר
שואל השאלה:
כן ממש^^
אנונימית