6 תשובות
אני מרגישה שאהיה רווקה לנצח נצחים :(
אנונימית
לפעמים
לפעמים האופי שלי נראה לי ככ חרא וככ צבוע ומטומטם שאני שמחה לפחות שאנשים אוהבים את איך שאני נראית שכן מישהו רוצה להתקרב אלי
זה עצוב
אנונימית
גם אני הייתי ככה פעם
ברגע שתלמדי לאהוב את עצמך ולהעריך את עצמך יותר את תראי את השינוי❤
כן. חד משמעית כן.
חוץ ממשפחה, אני לא רואה מישהו שאוהב אותי, גם אם חברים או כל מישהו אחר אומר לי את זה מאוד קשה לי להאמין לזה..
גם אני חשבתי ככה הרבה זמן, מה שגרם לי להיכנס לקשרים שלא היו טובים לי אבל הרגשתי שאני חייבת כי אף אחד אחר לא ירצה אותי.
היום יש לי חבר, שעזר לי מאוד ואני לידו 100% אני והוא אוהב כל חלק בי, זה קשה אבל תאמין לי שמישהי הנכונה תאהב אותך גם כשתתנהג הכי רגיל לידה
יאפ, אני יודעת שאני בלתי נסבלת