7 תשובות
אולי את אדם שמח שמשרה על אחרים כזה תחושה טובה וקל להתחבר אליך
אנחנו לא מכירים אותך בשביל להגיד לך, אבל תעריכי את זה למה לחפש רע
שואל השאלה:
לא מחפשת רע, כמובן שמעריכה
הלוואי שהייתי יכולה להגיד שאני בן אדם שמח אני לא יודעת מה הסיפור... באמת, אף פעם לא מביאים לי תשובה הגיונית גם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כן אנשים מתחברים אליי מהר
אנונימית
כנראה שאת עם וויבים טובים וכיף איתך
שואל השאלה:
יש לי בטחון עצמי מאוד נמוך הוא ברצפה ואני מנסה לזכור את הדברים הטובים, אבל לרוב זה קשה
אני יודעת שיש לי מלא דברים שאני צריכה להתגאות בהם, אבל כל מה שאני עושה להוריד לעצמי
ביום יום אני נראית טוב ומצחיקה את כולם ומעודדת אותם אז הם לא רואים שאני עוברת דברים רציניים יותר
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה אני סתם פורקת, תודה שעניתם ברצינות ושהבנתם שזה לא סתם לצומי
אנונימית