6 תשובות
קורה לכולנו זה לא נורא כל כך.. מקסימום שואלים שוב בנוסח אחר או משו כזה
שואל השאלה:
אולי אני צריכה לא לשאול וזהו
אולי אני צריכה לא לשאול וזהו
אנונימית
לאלא תשאליי גם לי יש פעמים שלא עונים לי אבל יש פעמים שכן ואז השאלה שווה את זהה
שואל השאלה:
מרגיש לי כאילו מתעלמים בכוונה
מרגיש לי כאילו מתעלמים בכוונה
אנונימית
לא חושבת.. יש שאלות שפשוט לאנשים אין תשובה אליהם או שארוך מדי ואין לאנשים כוח לקרוא אבל אני לא חושבת שזה פרנציפ..
שואל השאלה:
זה לא כזה ארוך.
זה לא כזה ארוך.
אנונימית
באותו הנושא: