6 תשובות
קורה לכולנו זה לא נורא כל כך.. מקסימום שואלים שוב בנוסח אחר או משו כזה
שואל השאלה:
אולי אני צריכה לא לשאול וזהו
אנונימית
לאלא תשאליי גם לי יש פעמים שלא עונים לי אבל יש פעמים שכן ואז השאלה שווה את זהה
שואל השאלה:
מרגיש לי כאילו מתעלמים בכוונה
אנונימית
לא חושבת.. יש שאלות שפשוט לאנשים אין תשובה אליהם או שארוך מדי ואין לאנשים כוח לקרוא אבל אני לא חושבת שזה פרנציפ..
שואל השאלה:
זה לא כזה ארוך.
אנונימית