4 תשובות
איין מה לעשות
לישון מוקדם יותר
לפתח הרגל:)
לאט לאט הקושי יעבור
1.להתפטר
2.להתמודד
אנונימית
גם לי ברמות
אבל אין משהו לעשות, מתרגלים
עדיף לעבוד בקרים מאשר ערבים.. זה מסדר יותר את היום
אם את לא מסתדרת ממש אז תעבדי בעבודה אחרת עם משמרות