4 תשובות
איין מה לעשות
לישון מוקדם יותר
לישון מוקדם יותר
לפתח הרגל:)
לאט לאט הקושי יעבור
לאט לאט הקושי יעבור
1.להתפטר
2.להתמודד
2.להתמודד
אנונימית
גם לי ברמות
אבל אין משהו לעשות, מתרגלים
עדיף לעבוד בקרים מאשר ערבים.. זה מסדר יותר את היום
אם את לא מסתדרת ממש אז תעבדי בעבודה אחרת עם משמרות
אבל אין משהו לעשות, מתרגלים
עדיף לעבוד בקרים מאשר ערבים.. זה מסדר יותר את היום
אם את לא מסתדרת ממש אז תעבדי בעבודה אחרת עם משמרות
באותו הנושא: