3 תשובות
כנראה שהוא הסתיר אבל לא זה לא חטטני אם את תשבי איתו לשיחה וסתם תדברו על החיים
זה תלוי בבן אדם,
יכול להיות שזו שאלה שתהיה לו רגישה ותיגע לו באיזו נקודה, אבל גם יכול להיות שזו תהיה שאלה שהיא בסדר מבחינתו כי הרי לא לכולם זה דבר שהוא רגיש שלא הייתה להם זוגיות.
אני מניחה שזה בסדר לשאול, זו לא שאלה אישית מדי לפי דעתי, אבל כל אחד יכול לקחת את זה אחרת, תנסי לנסח את זה בצורה שלא תגרום לו להרגיש ששופטים אותו או שהוא ירגיש שאת באה ממקום של לעג.
שואל השאלה:
לא הוא לא הסתיר, הוא אמר לפני שבוע שהוא אף פעם לא היה בזוגיות ולא הרחיב למה
אנונימית