התחברות הרשמה

נורמלי שאני לא רוצה זוגיות למרות שאני בן 20+?

זה לא משהו שמעניין אותי ואני די לא מבין למה, כי כל הסביבה והחברים שלי מדברים רק על זה
8 בנובמבר 2022, 21:12
ביטחון עצמימערכת יחסיםהתאהבות    
4 תשובות
תחפש בגוגל aromantic
S
Space_unicorn
אני חושבת שגם אני אהיה כמוך בעתיד
פ
פרשתי. אתרשלמוזרים
לא נורמלי
אנונימי
האם זה נורמלי? לא האם זה בסדר? כן
s
saulgoodman
באותו הנושא:
נורמלי שאני רוצה מישהו שישלוט עליי בזוגיות?
14 כיתה ח תגידו זה נורמאלי שאני ממש רוצה זוגיות
גבר הציאה לי זוגיות, והוא אמר שאני צריכה לנתק קשר עם הידידים שלי, זה נורמלי?
נורמלי שאני רוצה זוגיות רעילה ובלי הרבה אהבה?
הגעתי למסקנה שאני פשוט לא רוצה זוגיות, זה נורמלי?
נורמלי שאני רוצה זוגיות?
נורמלי שאני לא רוצה זוגיות?
נורמלי שאני לא רוצה זוגיות אלא רק להיות בקטע?
זה נורמלי שאני לא רוצה זוגיות בכלל בגיל ההתבגרות כי אני רוצה להשקיע בעצמי?
נורמלי שאני בן 17 ואני כבר חושב הרבה זמן על חברה וזוגיות?
נורמלי שאני לא רוצה שוויון בזוגיות שלי?