7 תשובות
לא רע
פשוט באסה.. :/
פשוט באסה.. :/
שואל השאלה:
הוא כן שואף להיות בזוגיות, הוא זה שמבקש כל הזמן שינסו למצוא לו מישהי
הוא כן שואף להיות בזוגיות, הוא זה שמבקש כל הזמן שינסו למצוא לו מישהי
אנונימי
אולי הוא לא רוצה פשוט..
אנונימי
אז קשוח מאד, אבל לא "רע" כפי שכתבת. סיטואציה לא קלה עבורו, ומקווה שילמד איך נכון לי להיות בזוגיות. לא כולם מוצאים בן/בת זוג בגיל צעיר, ואם יש לחץ סביבתי אז זה גם לא מוסיף :/
עצוב .. לא רע
אנונימית
לא, זו בחירה שלו. יש אנשים שאין להם צורך ממשי בזוגיות, ואם הוא שלם עם הבחירה או לא - זה שלו.
זה כואב יותר מרע
באותו הנושא: