4 תשובות
אם הוא לא כתב לך כלום עדיין, כנראה שהוא לא רוצה.
למרות שזה מבאס להיות הצד שרוצה יותר,אל תכתבי לו. זה ייפגע בך יותר בסוף.
Ta_
אם הוא לא שלח לך הודעה ונפרדתם כנראה שלא היה מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא לכתוב לו סתם לבדוק מה איתו?
אנונימית
שואל השאלה:
היה מושלם
אנונימית