4 תשובות
אם הוא לא כתב לך כלום עדיין, כנראה שהוא לא רוצה.
למרות שזה מבאס להיות הצד שרוצה יותר,אל תכתבי לו. זה ייפגע בך יותר בסוף.
למרות שזה מבאס להיות הצד שרוצה יותר,אל תכתבי לו. זה ייפגע בך יותר בסוף.
אם הוא לא שלח לך הודעה ונפרדתם כנראה שלא היה מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא לכתוב לו סתם לבדוק מה איתו?
אבל לא לכתוב לו סתם לבדוק מה איתו?
אנונימית
שואל השאלה:
היה מושלם
היה מושלם
אנונימית
באותו הנושא: