9 תשובות
את יכולה אבל לא ארוחה ממש גדולה, משהו בקטנה כזה
תאכלי בננה או תמר
לא
תפוח בננה או כל פרי
לא, אולי משהו קטן כי אחרי האימון את תרצי לאכול עוד
תאכלי משהו קטן, אפשר תמר או אגוזים או חטיף אנרגיה או פרי כלשהו
כן משהו קטן לאנרגיה
לא זה יכול לעשות לך בחילה, עדיף אחרי. אם את ממש רעבה אז תקחי משהו קטן
לא אל תעשי את זה לעצמך
באותו הנושא: