5 תשובות
אני שם, בהנדסת תכנה כאילו שזה מדעי המחשב פלוס פרויקט ומשעמם רצח וקשה אבל משתלם בסופו של דבר
אני אישית ממש אוהבת. זה קשה ולא כל אחד מתחבר לזה אבל אם את כן, את תאהבי.
שואל השאלה:
כן גם אצלנו זה הנדסת תוכנה
כן גם אצלנו זה הנדסת תוכנה
זה קשה, צריך להשקיע הרבה שעות בשביל זה, בין אם זה להבין תשאלה או להבין איך פותרים תשאלה או לשבת על קוד אחד שעות ולא להבין מה הטעות אבל אם את מתחברת לזה אז לכי על זה
אני לומדת בכיתה י"ב
לא אשקר שזה לא קשה, זה דיי קשה וחשוב ממש ליפול על מורים טובים
שנה שעברה היה לי מורה גרוע ממש ורוב השכבה שלומדת מדעי המחשב השנה על נכשלים בגלל זה
וגם כי בכללי הרמה עלתה
אבל נגיד בכיתה י"ב זה יותר כיף מבכיתה י"א (או י תלוי באיזו שנה את מתחילה, אני התחלתי בכיתה י"א)
כיתה י"א לומדים בעיקר את הבסיס
וי"ב נכנסים יותר לעומק
בונים עצמים כאלה והרבה פעמים זה ממש מגניב וכיף
אבל כן קשה
לא אשקר שזה לא קשה, זה דיי קשה וחשוב ממש ליפול על מורים טובים
שנה שעברה היה לי מורה גרוע ממש ורוב השכבה שלומדת מדעי המחשב השנה על נכשלים בגלל זה
וגם כי בכללי הרמה עלתה
אבל נגיד בכיתה י"ב זה יותר כיף מבכיתה י"א (או י תלוי באיזו שנה את מתחילה, אני התחלתי בכיתה י"א)
כיתה י"א לומדים בעיקר את הבסיס
וי"ב נכנסים יותר לעומק
בונים עצמים כאלה והרבה פעמים זה ממש מגניב וכיף
אבל כן קשה
באותו הנושא: