8 תשובות
ממש לא יותר מידי
כדאי להוסיף עוד משהו שיכלול אולי גם קצת פחמימה וחלבונים, עד עכשיו זה בסדר אבל להמשיך לאכול עד הערב כן?;)
לא בסדר
לא מספיק בכלל. אין פה חלבונים, פחמימות, ירקות זה לא במקום אוכל
קצת מדיי.
יש לך רק ירדות ופירות. איפה פחממות? חלבונים? ממש לא מספיק. כל מה שאכלת בכולל אולי מספיק למנה אחת, מתוך 3-4 שאת צריכה ליום.
יש לך רק ירדות ופירות. איפה פחממות? חלבונים? ממש לא מספיק. כל מה שאכלת בכולל אולי מספיק למנה אחת, מתוך 3-4 שאת צריכה ליום.
זה קצת, תאכלי יותר
זה כלוםם
זה ממש קצת! תאכלי יותר ותאכלי גם פחמימות וחלבונים. את דופקת את עצמך.
באותו הנושא: