19 תשובות
עדיף להיות לבד מאשר להישאר איתן הן נוראיות
תתחברי אליהן יותר
תנתקו עם הזונות קשר
תמיד טוב להכיר אנשים חדשים, ועם מה שפירטת פה אז זה מובן מאליו שאת צריכה לעזוב אותן, חברות כאלו הן לא לחיים באיזה שהוא שלב הן יזיקו לך יותר
פשוט תיהי לבד ותחסכי לעצמך אנרגיות מיותרות.. האנושות היא חרא של דבר, אני אישית נפגעתי מלא והבנתי שהכי טוב זה פשוט להיות אנטי סושיאל
שואל השאלה:
הספיק לי להיות לבד כל החטיבה וחצי מהיסודי
זאת הייתה התקופה הכי קשה שהייתה לי
הספיק לי להיות לבד כל החטיבה וחצי מהיסודי
זאת הייתה התקופה הכי קשה שהייתה לי
אנונימית
אז תמצאי אחרים זה סביבה רעילה איפה שאת עכשיו אז אפילו עם את לא רוצה להיות לבד עדיף לך מאשר להישאר איתן
אני כל החיים שלי בודדה אין כואב כזה אני מבינה אותך לגמרי אבל למה לסבול מ"חברות" כאלה?? תנסי למצוא לך מסגרות כמו תנועת נוער ותנסי להכיר אנשים חדשים..
שואל השאלה:
שמעו אני יודעת שקל להגיד לנתק איתן קשר אבל זה לא שהכרתי אותן עכשיו, יש לי היסטוריה איתן וזכרונות ובגלל שהיה לי ריב עם אחת מהן היא הסיתה את כולן נגדי
שמעו אני יודעת שקל להגיד לנתק איתן קשר אבל זה לא שהכרתי אותן עכשיו, יש לי היסטוריה איתן וזכרונות ובגלל שהיה לי ריב עם אחת מהן היא הסיתה את כולן נגדי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בתנועת נוער ויש שם אנשים מדהימים באמת אבל אני בבית ספר יותר מארבעים שעות בשבוע, זה שיש לי מסגרות אחרות עם חברים לא הופך את זה לקל יותר כי אני לא מתחברת לאנשים בבית ספר שלי
אני בתנועת נוער ויש שם אנשים מדהימים באמת אבל אני בבית ספר יותר מארבעים שעות בשבוע, זה שיש לי מסגרות אחרות עם חברים לא הופך את זה לקל יותר כי אני לא מתחברת לאנשים בבית ספר שלי
אנונימית
עם לא בא לך לנתק איתן קשר אז תדברי עם זאת שרבת איתה ותנסי לחזור ל'זוהר' שיהיה לכן
שואל השאלה:
גם אם זה יחזור להיות איך שהיה זה צבוע רצח
גם אם זה יחזור להיות איך שהיה זה צבוע רצח
אנונימית
את בעצמך אומרת שאתן לא צריכות להיות חברות.. פשוט תנסי להתנתק ואני מאמינה שזאת גם דרך להוכיח לך אם את צודקת, ואולי יכול להיות שתיהי חסרה להן וזה ישפיע לטובה
תקשיבי אין לי מושג איך לעזור לך עכשיו את לא רוצה לנתק קשר או לחזר ולתקן את הקשר אז אין איזה עוד אפשרות, אנשים ניסו כאן לעזור לך
תשמעי אני במצב חברתי משמעותית יותר גרוע ואני נפגעתי על בסיס יום יומי מהחברה שלי עד שהתנתקתי מכולם ואני כבר מעל שנה בבית בודדה ולא מסוגלת להכיר אנשים אני רק מנסה לומר לך שתקחי את זה בפרופורציות ותביני שאת צריכה לעשות משהו כי להישאר ככה יפגע בך לחינם
שואל השאלה:
^^ שמתי לב שאנשים ניסו לעזור לי אבל כנראה שאי אפשר לעזור במצב הזה, אני לא מנסה להיות אנטי ולהגיד לא לכל אפשרות אבל אלו רק האפשרויות שהכי קורות בחברה ואני חשבתי עליהן והגעתי למצב שאני לא יכולה לעשות אותן אז שאלתי פה בשביל עצות
^^ שמתי לב שאנשים ניסו לעזור לי אבל כנראה שאי אפשר לעזור במצב הזה, אני לא מנסה להיות אנטי ולהגיד לא לכל אפשרות אבל אלו רק האפשרויות שהכי קורות בחברה ואני חשבתי עליהן והגעתי למצב שאני לא יכולה לעשות אותן אז שאלתי פה בשביל עצות
אנונימית
הייתי חברה של כמה בנות ושנאתי כל רגע שהייתי איתן כי הן צבועות ממש , וכמוך לא רציתי לעזוב כדי לא להיות לבד אבל ניתקתי איתן קשר ואפילו שאני די לבד עכשיו זה עדיף לדעתי
הן רעילות, תנתקי איתן קשר ותמצאי חברות אחרות
תתרחקי מהם מה זה
באותו הנושא: